Re: serwery czasu

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 14:14:40 MET

Osoba podpisana jako ROBBO 2 <robbo2k_at_op.pl> w artykule
<news:c0puof$3k7$1_at_news.onet.pl> pisze:

> Rozumiem ze rok temu postawilem serwer ktorego nie da sie postawic ?

Rozumiesz, że w tym roku mój OE wysłał wiadomość z tematem w innym
kodowaniu niż treść. Powinieneś rozumieć "nie powinieneś".

> Serwer ntp mozna postawic i ma to sens nawet w instytucjach nie
> posiadajacych polaczenia
> ze swiatem gdyz logi z roznych maszyn stanowia wtedy jedna calosc.

Tak tak. Ale to jest grupa pl.internet.polip, a nie pl.comp.intranet, choć
z powodu sąsiedniej dyskusji (TPSA, Polpak) chwilami na to wygląda.
Swoją drogą w sieci lokalnej są inne sposoby synchronizacji czasu, nie
wymagające ani instalowania protokołu TCP/IP, ani stawiania serwera NTP.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
 ...admin Netware tym sie rozni od admina Windows, ze przeciez nie