Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:50:08 MET

On Sat, 14 Feb 2004 23:53:43 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO> wrote:

>Oczywiście, że powinien być płatny. Z tym że normalni operatorzy
>(Futuro, GTS, Crowley etc) mają osobne taryfy na pełny styk z tranzytem
>oraz na peering. Może nie są to oficjalne taryfy na ich www, ale
>przynajmniej z handlowcami da się tak dogadać.

Tak dla ustalenia uwagi: załóżmy, że TPSA chce za peering (przy przepustowości N
Mb/s) powiedzmy x zł, a POL34 y zł (y<x). Jak rozumiem, zestawienie peeringu
pomiędzy TPSA a POL34 oznaczałoby, że TPSA wystawia POL34 faktury na x zł, POL34
wystawia TPSA faktury na y zł, efektywnie x-y zł przechodzi z POL34 do TPSA
*tylko dlatego, że POL34 ma niższe ceny peeringu w cenniku*?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O