Stabilny router do Chello

Autor: krzysiek (bez_at_adresu.pl)
Data: Sat 14 Feb 2004 - 18:29:25 MET

Witam,

Mam chello i chciałbym podzielić sygnał na 2 komputery. Zamierzałem kupić
już router D-Link Di 604. Polecano mi go, że bezproblemowo dzieli sygnał
Chello.

Byłem już bliski kupienia, jak mówię, ale spotkałem osobę, która twierdzi,
że używała D-Link'a Di 604 i jak stwierdziła "miał tendencję do zawieszania
się". Teraz zgłupiałem, bo generalnie jestem laikiem i nie chciałbym się
władować w kupno czegoś, co mi będzie sprawiało kłopoty.

Jak czytałem w archiwach grup, to również ktoś polecał D-link Di-604.

Ten zaś, który przestrzegał przed owym "zawieszaniem się routera", polecał
mi Asmax 704n+ albo Eminent Wan Router 4xlan.

Który z nich ma rację - bo opinie są sprzeczne...

Byłbym niezmiernie wdzięczny, jeżeli podzielilibyście się Waszymi
doświadczeniami: jaki router (z tych tańszych, z klonowaniem MAC adresu)
działa bezproblemowo z Chello.

Z góry serdecznie dziękuję.