Re: serwery czasu

Autor: Andrzej P. Wozniak (usher_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 20:19:05 MET

Osoba podpisana jako narmo <naxrmo_at_zaxmek.gxda.pl> w artykule
<news:slrn.pl.c2pots.2sk.naxrmo_at_fajowski.komputerek> pisze:

> Oj, szukałem w google. Nic nie znalazłem. Pod linkiem, który dałeś też
> nie znalazłem odpowiedzi.

Nie chciało się... Dobra, do wysiłku przeczytania właściwych RFC nie będę
Cię zmuszał, masz tu drogę na skróty, zaczynając od wskazanego przeze mnie
odnośnika.
- http://www.ntp.org
- Links
- National Institute of Standards and Technology - Time & Frequency
Division
- Time and Frequency from A to Z: An illustrated glossary
- N-O

Przy okazji pytanie - Czy miałeś już w szkole fizykę i słyszałeś o
terminach "milisekunda", "pikosekunda"?

> Uznałem, że to mieści się w granicach tematyki grupy. Jeśli się
> pomyliłem, to przepraszam.

Grupa ma nazwę "Problemy Polskiego Internetu". Czego w tej nazwie nie
rozumiesz?

> Nadal nie wiem, czemu sądzisz, że zaczynając ten wątek opowiadam o
> rzeczach, o których nie mam pojęcia. Zaczynam podejrzewać, że to tylko
> taka prowokacja.

W takim razie za co przepraszasz? Nie za to, że nie masz pojęcia, o czym
jest ta grupa?
Nie uważasz, że powinieneś też przeprosić za to, że nie raczyłeś
przeczytać pliku readme do używanego przez siebie programu AboutTime?
Przecież tam jest wyraźnie napisane:

AboutTime uses advanced techniques and protocols to permit clock setting
accuracies of +- 50 milliseconds in most cases, using only a modem
connection to the Internet. A complete explanation of the methods is
provided below.

[...dokładne wyjaśnienie już pominę...]

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera - już v.0.43 free software