Re: serwery czasu

Autor: narmo (naxrmo_at_zaxmek.gxda.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 15:48:30 MET

W artykule <c0imfs$r1r$1_at_news.onet.pl> Andrzej napisal(a):

> Use Google, Luke. Tego powinieneś się już nauczyć.

Oj, szukałem w google. Nic nie znalazłem. Pod linkiem, który dałeś też nie
znalazłem odpowiedzi.

> Masz problem. Nazywa się NTG.

Uznałem, że to mieści się w granicach tematyki grupy. Jeśli się
pomyliłem, to przepraszam.
Nadal nie wiem, czemu sądzisz, że zaczynając ten wątek opowiadam o
rzeczach, o których nie mam pojęcia. Zaczynam podejrzewać, że to tylko
taka prowokacja.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905