Re: serwery czasu

Autor: narmo (naxrmo_at_zaxmek.gxda.pl)
Data: Fri 13 Feb 2004 - 21:12:00 MET

Wiem do czego służy ten protokół i wiem, z jaką dokładnością mogę
zsynchronizować swój zegar z innym. Ale to nie ma nic wspólnego z
zadanym przeze mnie pytaniem. Jeśli nie rozumiesz, dlaczego, to Ci
objaśnię łopatologicznie: mogę sobie ustawić zegar na 33 minuty do
przodu, postawić odpowiedni serwer i każdy, kto będzie chciał,
zsynchronizuje sobie z nim z dokładnością 50 milisekund, albo i
większą. A teksty o fizyce w szkole, to sobie daruj, bo jakbyś chciał
wiedzieć, to posiadam pewną, choć nadal raczej podstawową wiedzę o
wzorcach czasu, skalach czasu itp.
Jeszcze raz: nie o sam protokół się pytam, a o to, czy czas podawany
przez task jest w zadowalającym przedziale ufności zgodny z UTC.

--
Maciek Ananicz
gg: 2412905