Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:07:45 MET

gtk_at_adm wrote:
> Dnia 2004-02-12 12:13,Użytkownik Adam Paluch napisał:
>

> tak, ja tylko www.telekomunikacja.pl, swietne ftp czy mirrory
> swietnych ftpow? allegro juz sie przenioslo. Kurnik, z tego co sie
> orientuje to podobne gry mozna znazlesc na wp i onecie z tym ze tam
> to jest platne - to tez wina tepsy?

swietne ftp ? ja wole icm, pozatym ludzie nie chca "podobnego" a wiec
wychodzi na to ze ten intranet jednak sporo sobie uzywa na manach

> Czyli Twoim zdaniem na cena lacza w atmanie, gts, futuro, dialogu,
> netii sklada sie glownie oplata tych operatorow za styk z tpnetem?
> 2Mb u tych operatorow to cena zblizona do cen analogicznych lacz w
> polapku. Natomiast za ta sama cene w manie dostajesz 10Mb.

na ostateczna cene lacza takze wplywa cena za styk, no nie wyobrazam sobie
zeby przy kupowaniu lacza ktos mi powiedzial ze tranzyt na tpnet mam za free
;-)

> Tepsa jest firma i jak kazda inna dopoki bedzie miala na to
> przyzwolenie bedzie wykorzystywala brak egzekwowania prawa, luki w
> prawie. Kazdy majac firme postepowalby tak samo.
> Prawo sie zmienilo i nikt nic nie wie? to tez wina tepsy?

przyzwolenie ? a kto tu przyzwala ? to oni raczej robia co chca ... mam
napisac ksiazke o moich rocznych bojach o kanalizacje ktorej nie dostalem ?
(bo wszystko bylo "zamulone" albo uszczelnione masa hilti za 1000zl <lol>) i
co ? dalem im na to przyzwolenie ? przemnoz sobie to przez skale zjawiska

a co do winy tepsy o prawie ... wyobraz sobie ze mozesz kupic cos co nie
nalezy do sprzedajacego, jak sie znajdzie prawdziwy wlasciciel to bedzie ci
"lyso" ...

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec