Re: dostęp do poczty przez www w ne

Autor: gtk_at_adm
Data: Thu 12 Feb 2004 - 14:28:08 MET

Dnia 2004-02-12 13:07,Użytkownik Adam Paluch napisał:

> swietne ftp ? ja wole icm, pozatym ludzie nie chca "podobnego" a wiec
> wychodzi na to ze ten intranet jednak sporo sobie uzywa na manach

Jezeli ludzie nie potrafia tego samego znalezc w zasobach swiatowych to
juz inna sprawa. Moze w takim ukladzie nalezaloby ograniczyc, wyciac
dostep do tych zasobow w manach dla klientow tpnetu?

> na ostateczna cene lacza takze wplywa cena za styk, no nie wyobrazam sobie
> zeby przy kupowaniu lacza ktos mi powiedzial ze tranzyt na tpnet mam za free
> ;-)

Ma ale nie tak duzy zeby roznica w cenie byla pieciokrotna.
Infastruktura manow jest podzielona na komercyjna i niekomercyjna?
Niekomercyjna utrzymywana jest z pieniedzy podatnikow a co z komercyjna
w takim ukladzie?

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |