Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAM)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 11:57:09 MET

Użytkownik <artur@_il.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> 1. czytam regulamin nask
> 2. wypelniam wniosek o rejestracje
> 3. oplacam fakture za utrzymanie
>
> Napisz mi, prosze, ktory z tych punktow jest najbardziej cwaniacki. Pewnie
> ten, ze zarejestrowalem taka nazwe, jaka mi sie podobala?

Odcinam sie od stwierdzenia poprzednika, jednak czytając regulamin NASK,
powinieneś wiedzieć że :
1. UM w każdej chwili mógł przejąć administrację domeną.
2. wykupujac www.warszawa.pl masz do niej prawo tak długo jak podpisałeś
umowę z NASK niezależnie od tego kto w trakcie przejmie warszawa.pl wiec
dogadaj sie z naskiem i wykup domenę na 10 lat a bedziesz mial spokój. (tak
mi sie wydaje)