Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 11:38:25 MET

> Prawo nie dziela wstecz.

Nie dziala ? Alez dziala. Zus rzada papierow z przed 20 lat , kodeks
drogowy wymaga pasow nawet od mojej Syreny ktora
pasow fabrycznie nia miala.

> Rejestracja domeny jest identyczna z rejestracja firmy w urzedzie gminy -
> NASK jest urzedem i nie jest wlascicielem domeny .pl, tylko nia
> administruje, a urzad gminy nie jest wlascicielem Rzeczpospolitej (chyba,
> ze zmienil sie regulamin :-)).

Nask nie jest urzedem tylko firma komercyjna (a to juz zupelnie inna sprawa)
Zreszta w wypadku rejestracji firmy mozna cie zmusic do jej zmiany.

> Nie istnieje, ani w jednym, ani w drugim wypadku zadna umowa - idziesz,
> kazesz wpisac, placisz i czesc.

Alez istnieje w wypadku urzedu Gminy jest to zapewne ustawa, roporzadzenie.

> Zadnej umowy nigdy nie dostalem, a mam u nich duzo domen i place im spore
> pieniadze; czy wiesz, ze utrzymanie domeny w .pl jest ca.
> dziesieciokrotnie drozsze niz w .de lub .com, a tam zajmuja sie tym
> prywatne firmy, a nie instytucja sfinansowana ze srodkow publicznych i
> kierujaca sie dobrem spolecznym.

Nask jest firma komercyjna jak kazda inna.