Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Wed 11 Feb 2004 - 11:09:11 MET

>Co znaczy silniejszy ? NASK zmienil regulamin gdzie prawo do domen maja
>samorzady czy firmy o tych nazwach

Prawo nie dziela wstecz.

>Ja nie napisalem co mysle tylko co powie sad.

Posiadasz dar jasnowidzenia?

>W swietle prawa nie jestes wlascicielem domeny dozywotnio tylko na zasadzie
>umowy.
>W umowie jest jasno zapewne napisane ze jest regulamin. Regulamin sie
>zmienil to mozesz
>a) rozwiazac umowe z powodu niekorzystnego regulaminu
>b) dochodzic utraconych korzysci

Rejestracja domeny jest identyczna z rejestracja firmy w urzedzie gminy -
NASK jest urzedem i nie jest wlascicielem domeny .pl, tylko nia
administruje, a urzad gminy nie jest wlascicielem Rzeczpospolitej (chyba,
ze zmienil sie regulamin :-)).
Nie istnieje, ani w jednym, ani w drugim wypadku zadna umowa - idziesz,
kazesz wpisac, placisz i czesc.
Zadnej umowy nigdy nie dostalem, a mam u nich duzo domen i place im spore
pieniadze; czy wiesz, ze utrzymanie domeny w .pl jest ca.
dziesieciokrotnie drozsze niz w .de lub .com, a tam zajmuja sie tym
prywatne firmy, a nie instytucja sfinansowana ze srodkow publicznych i
kierujaca sie dobrem spolecznym.
Z dzialan urzedow wynika, ze dobre dla spoleczenstwa jest placenie coraz
wyzszych podatkow, wydawanie coraz wiekszych sum na remonty silnika i
zawieszenia itd. Zeby urzad mogl dac to co sie nalezy, to musi wziac, im
wiecej wezmie, tym wiecej wyda na wlasna dzialalnosc, bo skoro tyle
bierzemy, to musimy sie jakos pokazac, co najmniej bmw i lcd.