Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Sławomir Bem (spamerzy_at_do.piac.hu)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 16:57:00 MET

Użytkownik "ROBBO 2" <robbo2k_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Nie dziala ? Alez dziala. Zus rzada papierow z przed 20 lat , kodeks
> drogowy wymaga pasow nawet od mojej Syreny ktora
> pasow fabrycznie nia miala.

Dosc bezsensowne przyklady.
Chyba nie kojarzysz podstawowych relacji :)
Sformulowanie "prawo nie dziala wstecz" wogole nie przystaje
do Twoich przykladow.

Co ma obecne prawo do papierow
ktorych zada ZUS? Zawsze moze ich zarzadac bo to dokumenty
i od tego sa.
Skoro to sa jakies dokumenty to chyba normalne ze musisz je pokazac?.

Dzialalo by wstecz jesli na podstawie dzisiejszych przepisow
stwierdzili ze 10 lat temu np nie byles rencista, choc tamte
przepisy twierdzily inaczej i karza ci oddac rente.

Przyklad z syrena tez bez sensu. Zapominasz ze jezdzisz dzis
po drogach a nie 20 lat temu i dzis sa inne uwarunkowania
ktorych najwyrazniej nie spelnia twoj samochod,
wiec gdzie tu dzialanie prawa wstecz bo ciezko mi sie dopatrzec?

--
s.