Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 08:15:08 MET

> A ja myslalem, ze konstytucja tego panstwa stanowi inaczej, i ze to urzad
> powinien wystapic do sadu jesli miu si nie podoba wlasciciel, a nie
> odbierac tylko dlatego, ze jest silniejszy, w koncu jednym z zalozen
> panstwa prawa jest ochrona slabszych przed silniejszymi.

Co znaczy silniejszy ? NASK zmienil regulamin gdzie prawo do domen maja
samorzady czy firmy o tych nazwach

> Ogolnie wydaje mi sie, ze masz dosyc ciekawe podejscie do prawa - prawo
> stosuj3e sie wybiorczo w zaleznosci od arbitralnie okreslonego
> "cwaniactwa".

Ja nie napisalem co mysle tylko co powie sad.

> Moim zdaniem lepszym rozwiazanie bylo by wprowadzenie jasnych zasad
> rejestracji, nie dzialanie prawa wstecz i podpisywanie przez NASK umow z
> wlascicielami dome, a nie tak jak teraz, kiedy NASK twierdzi, ze jest
> wlascicielem domeny .pl i moze sobie rozwiazac umowe w dowolnym momencie.

W swietle prawa nie jestes wlascicielem domeny dozywotnio tylko na zasadzie
umowy.
W umowie jest jasno zapewne napisane ze jest regulamin. Regulamin sie
zmienil to mozesz
a) rozwiazac umowe z powodu niekorzystnego regulaminu
b) dochodzic utraconych korzysci

i tyle