Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Tue 10 Feb 2004 - 15:56:58 MET

>Dlaczego placic ? Jesli utraciles zyski z powodu zabrania domeny
>zostaje SAD CYWILNY.

A ja myslalem, ze konstytucja tego panstwa stanowi inaczej, i ze to urzad
powinien wystapic do sadu jesli miu si nie podoba wlasciciel, a nie
odbierac tylko dlatego, ze jest silniejszy, w koncu jednym z zalozen
panstwa prawa jest ochrona slabszych przed silniejszymi.

>Zaden sad jednak nie uzna strony ktora przez 4 lata miala
>napis "w przygotowaniu" albo bylo tam NIC.

Widze, ze masz sady w kieszeni. Z Twojej wypowiedzi wynika, ze jezeli nie
umeblowalem wystawy swojego sklepu, to sad mi powinien go odebrac.

Ogolnie wydaje mi sie, ze masz dosyc ciekawe podejscie do prawa - prawo
stosuj3e sie wybiorczo w zaleznosci od arbitralnie okreslonego
"cwaniactwa".

Moim zdaniem lepszym rozwiazanie bylo by wprowadzenie jasnych zasad
rejestracji, nie dzialanie prawa wstecz i podpisywanie przez NASK umow z
wlascicielami dome, a nie tak jak teraz, kiedy NASK twierdzi, ze jest
wlascicielem domeny .pl i moze sobie rozwiazac umowe w dowolnym momencie.