Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 08:51:29 MET

Uzytkownik: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl> napisal:

> Oni są po prostu bezczeni.. robią zamieszanie na taką skalę za
> nasze pieniądze... To już zakrawa na rozbój w biały dzień.

A tak z ciekawości. Bardzo dużo ludzi mówi o rozboju w biały dzien.
Dlaczego tylko się o tym mówi ? A może czas cos zmienić bo wszystko staje
się monotonne ;)
Może czas z pieśnią na ustach ruszyć do przodu i zaśpiewać "Na barykady
ludu płacący kosmiczne podatki".

Ps Ci z NASA, to za same kosmiczne podatki których sam nawet nie wiem ile
jest ale palcy by brakło, powinni nas wszystkich Polaków odznaczyć. Bądź
co bądź to krok w kierunku kosmosu :)

Wniosek: Tak było jest i zawsze będzie bo my się na to zgadzamy.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania