Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:33:01 MET

Uzytkownik: Marcin Kowalczyk
<kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisal:

> http://www.dns.pl/zasady.html
> pkt 7.c

Moje pytanie było jasno sformułowane i dotyczyło zastrzeżenia nazwy
Warszawa.
A co do wątku to jak widać autorowi postu nie odmówiono rejestracji domeny
więc nie zastosowano tego punktu regulaminu. Skoro nie zastosowano podczas
rejestracji to dlaczego ma mu się odbierać teraz.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania