Re: Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Mon 09 Feb 2004 - 20:31:15 MET

> Teorię spisku, iż to dla Twojej domeny cała sprawa, raczej
>wykluczyłbym, gdyż przekazywanie miejskich domen samorządom
>to proces który w NASK ma miejsce od jakiegoś czasu.

To prawda - zabrali mi juz www.zamosc.pl, www.czestochowa.pl, a teraz
przymierzaja sie do www.warszawa.pl. W sieci jest wywiad z pracownikiem
dzialu promocji miasta, ktory mowi, ze ich celem jest odebranie mi domeny
(popytaj na pl.regionalne.warszawa). Swoja droga wywiad jest wart
posluchania - konczy sie pytaniami, jak dlugo zajmuje sie Pan promocja
Warszawy i jak dlugo Pan w niej mieszka. Odpowiedz: od czerwca.

> Ale - do rzeczy. Do mnie skierowanego pisma jeszcze nie
>otrzymałem, możesz mnie więc uswiadomić jak pismo jest
>sformułowane - czy nie wyrażając zgody stracę moje domeny?

Nie wiem; w pismie prosza o wyrazenie zgody (zalaczony formularz), ale z
tego co zrozumialem z rozmowy z pracownikiem NASK brak reakcji na pismo
jest rowniez wyrazaeniem zgody. W urzedzie miasta probowano mi tlumaczyc,
ze nie zarejestrowalem domeny, ktora zarejestrowalem, ze 2 razy 2 to 5, i
ze sa najfajniejsi.