Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Tue 03 Feb 2004 - 14:48:51 MET

Użytkownik "Paweł Małachowski" <pawmal_at_to-i-tak.niewazne> napisał w
wiadomości news:20040130201509.F38829_at_shellma.zin.lublin.pl...

> Dobrze się wczułem? ;)
> Dałem przykład, że może być trudno odróżnić nieprawdziwe zgłoszenie
> o popełnieniu przestępstwa od prawdziwego, oraz że rozróżnianie nie
> bardzo leży w kompetencji ISP.

W ogóle nie leży. Co do tego chyba nikt niema wątpliwości.
Ale problem leży w czym innym - w tym, że to nie my mamy sądzić, ale że
możemy być sądzeni.

> Na ,,zdrowy chłopski rozum'', to nie powinni mieć podstaw do czepiania
> się ISP za współudział, ale gdyby się prawnik wypowiedział... wszak
> prawo ze zdrowym rozsądkiem często się rozmija. :/

Poszedłbym dalej - coraz częściej ma niewiele z nim wspólnego.
I stąd moje obawy.

Z#