Re: Co wy na to?

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 23:33:17 MET

Dnia 2004-02-01 16:25, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> "A nawet gorzej"?? Czy na pewno wiesz co piszesz?

Gorzej to może nie, ale niewiele lepiej.

Taki robal jak Mydoom nie przełamuje żadnych zabezpieczeń i spokojnie
większość swojej działalności może prowadzić na poziomie uprawnień typowych
dla zwykłego użytkownika. Jak klikacze przejdą na Linuxa czy *BSD to tak samo
będą bezmyślnie klikać. Tylko robal zamiast być .exe będzie w Perlu napisany,
albo jako skrypt shellowy...

Teraz nam to nie grozi, bo systemów unixowatych używają głównie ludzie lepiej
znający się na rzeczy, ale poczekaj trochę. Już dziś zainstalowanie np.
Fedory czy Mandrake nie wymaga prawie żadnej wiedzy i nie wiem, czy nie jest
prostsze niż zainstalowanie WinXP.

--
M.S.Z.                 # Niezależnie od tego, jak wielki jest
Mechanical             # twój sukces, czy jak tragiczna klęska,