Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: owz (owz_at_ANTYSPAMfibernet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 22:16:42 MET

Rafał Doroszkiewicz napisał:

> Tak jest! Ale o tym, to trzeba laikowi powiedzieć, a nie zostawić go
> samego na pustyni, jednocześnie wymagając, aby nie umarł i sam
> doszukał się wody.

To fakt i nie zaprzeczam. Ale ja wskazałem tylko na to, że większość ludzi
którym powie się: na stronie takiej i takiej jest podręcznik korzystania z
internetu po prostu mówiąc brzydko oleje sprawe. To mniej więcej tak jak
nikt nie czyta instrukcji do telewizorów etc. Choć przyznam, że gdyby ISP
dawali userom takie książeczki: JAK KORZYSTAĆ Z INTERNETU z dużą ilością
obrazków i najlepiej kolorowe to na pewno było by lepiej ;).

--
Pozdrawiam
owz@[antyspam]fibernet.pl