Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: owz (owz_at_ANTYSPAMfibernet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 20:42:37 MET

Rafał Doroszkiewicz napisał:

> Moim skromnym zdaniem, najlepszym rozwiązaniem jest douczenie
> użytkownika, jak ma postępować. Jeżeli na kursy Ciebie, bądź firmy, w
> której pracujesz nie stać - wystarczy trochę czasu, aby napisać ładny
> how-to-use-internet, czy podobny i wręczyć w formie dokumentacji
> papierowej bądź na jakiejś stronie WWW.

To nic przecież nie da. Nikt tego nie przeczyta. Spójrz ile pism
komputerowych drukowało takie kursy (chodzi mi tu o pisma pokroju Komputer
Świat - nie uwłaczając samemu pismu) i nic nie pomogło. Należało by zmienić
mentalność użytkowników. Wielu z nich nie korzysta z żadnego antyvira czy
firewalla (nie piszę o Linuxie bo część użytkowników nawet o nim nie
słyszała) bo myślą: "a po co?". Nie dociera do nich, że przez takie
działanie robale internetowe działają i zapychają łącza. Najgorsze zaś jest
to, że jak łącze zaczyna wolniej działać to biegną z wielkimi pretensjami do
admina, że im się wolno z kazy ściąga, a nie biorą pod uwagę swojego
postępowania!

--
Pozdrawiam
owz@[antyspam]fibernet.pl