Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdo

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 20:20:10 MET

On Fri, 30 Jan 2004, Zbigniew Sikora wrote:

> ???
> A Ty jesteś pewien, że piszesz teraz do mnie ? Czy jakiś wiec organizujesz ?

Dobrze się wczułem? ;)
Dałem przykład, że może być trudno odróżnić nieprawdziwe zgłoszenie
o popełnieniu przestępstwa od prawdziwego, oraz że rozróżnianie nie
bardzo leży w kompetencji ISP.

> Coś jeszcze w kwestii odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie ?

Na ,,zdrowy chłopski rozum'', to nie powinni mieć podstaw do czepiania
się ISP za współudział, ale gdyby się prawnik wypowiedział... wszak
prawo ze zdrowym rozsądkiem często się rozmija. :/

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/