Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdopodobnego naruszenia praw autorskich przez abonenta ?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 20:09:00 MET

Użytkownik "Paweł Małachowski" <pawmal_at_to-i-tak.niewazne> napisał w
wiadomości news:20040130175535.L36398_at_shellma.zin.lublin.pl...

> I teraz co, masz tego kogoś wyłączyć? Nie? Bo co, nie mam napisane
> we From, że jestem Amercain Sratata Pictures?
>
> Może będziesz sniffować usera, by się upewnić, czy faktycznie
> udostępnia coś nielegalnie? A kimże jesteś, Policją?..

???
A Ty jesteś pewien, że piszesz teraz do mnie ? Czy jakiś wiec organizujesz ?

Zadałem spokojne pytanie pełne merytorycznej treści, a Ty mi coś zaczynasz,
zdaje się, insynuować. Więc, żeby nie było wątpliwości: póki co, to swego
czasu ja miałem okazję dość często występować w roli klienta instytucji
zajmującej się podsłuchiwaniem i ogólnie inwigilowaniem, więc się tym
brzydzę. A że z tego wszystkiego wynikło coś takiego, że poznałem jak
wygląda świat z drugiej strony, więc teraz po prostu staram się być
ostrożny.

Coś jeszcze w kwestii odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie ?

Z#