Re: odpowiedzialność ISP z tytułu prawdo

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 18:04:19 MET

On Thu, 29 Jan 2004, Zbigniew Sikora wrote:

> [...]
> bez podawania konkretów to bym Wam głowy nie zawracał.
> Martwi mnie trochę ten punkt Ustawy o Usługach Świadczonych Drogą
> Elektroniczną, na który zwróciłem uwagę w swoim pierwszym poście. Niestety
> prawo w naszym kraju zaczyna być coraz bardziej wypełnione pułapkami
> prowadzącymi do tego, że na każdego będzie można znaleźć jakiegoś 'haka'.
> Tak jest i w tym przypadku. No bo nietrudno sobie wyobrazić gorliwego
> prokuratora, który przekona sąd, że provider X, który nie zablokował dostępu
> uzytkownikowi Y, mimo iz uzyskał informacje iż ten dopuszcza się działań

Załóżmy, że przewaliłem właśnie po P2P z twoim userem DivX-a z jego
wakacji. Po czym wysłałem Ci maila, że informuję, iż ten użytkownik
udostępnia nielegalne filmy, uwiarygodniając to adresami, portami
i godziną, tak że faktycznie sprawdzisz w logach, że była taka
transmisja. Ale co było transmitowane, nie wiesz i się nie dowiesz.

I teraz co, masz tego kogoś wyłączyć? Nie? Bo co, nie mam napisane
we From, że jestem Amercain Sratata Pictures?

Może będziesz sniffować usera, by się upewnić, czy faktycznie
udostępnia coś nielegalnie? A kimże jesteś, Policją?..

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/