Re: co się stało z transferami w pol34?

Autor: ---- ---- (ktos_z_manu_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 10:26:23 MET

Raczej nie istnieje mechanizm QoS ktory by dzialal w opisany przez Pana sposob...

No coz, nie wiem czemu spadly Panu transfery. Moze w PIONIERZE (nastepca
POL-34) a moze gdzies w waszym MAN-ie. Nie jest to wina QoS (z tego co Pan
napisal) - byc moze kwestia przytkanego lacza gdzies na trasie, ale raczej
nie w szkielecie PIONIERA - MAN-y nie sa w stanie go zapchac. Szybszy transfer
przy n sesjach FTP to standardowe zachowanie protokolu TCP - a dokladnie
mechanizmu "okna transmisyjnego". Im wieksze opoznienie tym wolniejszy
transfer TCP (przy stalej stopie bledow), co wykorzystuja programy typu
Download Accelerator...

Pozdrawiam...
..