Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 14:47:32 MET

> a ja o tym, ze w PO sekcji DATA serwer SMTP wcale ci nie musi
> odpowiedziec OK. Jezeli tak sie stanie ze nie odpowie OK, a ktos slal
> to przez jakis SMTP, to nadawca dostanie zwrotke ze sie nie udalo i
> powod.
> Chyba nie o tym myslales prawda ?

A niby jak rozrozniasz dobrego nadawce od zlego ?
Jesli nadawca pole From: jest janek_at_onet.pl to skad bedziesz wiedzial ze to
prawdziwy janek lub falszywy janek ?
Teoretycznie mozna by sprawdzac MX dla danej domeny i sciezke skad wyszla
wiadomosc
ale w wielu przypadkach MX jest na inny serwer niz ten wysylajacy poczte np
u nas teraz tak jest.

Pozdrawiam