Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 14:15:13 MET

On Thu, 29 Jan 2004 10:24:19 +0100, Marcin Sochacki
<wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl> wrote:

>Na jaką cholerę adresat (czy nadawca, jeśli jego miałeś na myśli) ma
>dostawać informację? I tak jest ona OKD.
hmm... ty chyba mowisz o tradycyjnym stylu..

a ja o tym, ze w PO sekcji DATA serwer SMTP wcale ci nie musi
odpowiedziec OK. Jezeli tak sie stanie ze nie odpowie OK, a ktos slal
to przez jakis SMTP, to nadawca dostanie zwrotke ze sie nie udalo i
powod.
Chyba nie o tym myslales prawda ?

--
Wiesiek