Re: POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?

Autor: Pinki_mozg (ziaszkovic_ja_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 14:04:32 MET

> Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
> mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)
>
> Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
> jak "ogólne".
> własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?
>
> usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
> mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
> zakładki "ogólne".
> Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!
>
> --

Przepraszam Kate ale nie odpowiem na twoje pytanie i pojde sladem tych
wszystkich odpowiadajacych forumowiczow w tym artykule i w innych podobnych.Nie
moglem sie oprzec i zadzialalem instyktownie.. musze wam cos powiedziec : (Do
odpowiadających): Wy wszyscy jestescie pojeb..ni?? czy co ?? Wchodze sobie na
strone bo mowie sam sie dowiem jak usunac ta historie (az 13 odpowiedzi) a tu
wszyscy pierd..ą jaki program jest dobry a ktory lepszy a ten ba banerka tamten
nie ... a kogo to obchodzi ?? czlowiek wam zadal pytanie to odpowiedzcie a takie
pierdoly to es poczta mozecie przesylac ............................

Pozdrawiam Kate i przykro mi ze sie niedowiedzielismy narka ;-)