Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 00:48:47 MET

Ostatnio, Michal Jankowski o adresie michalj_at_fuw.edu.pl napisał(a)
artykuł 2n1xpjll0x.fsf_at_ccfs1.fuw.edu.pl o tresci:
> Ja sie w koncu zalamalem i zablokowalem dostep do naszego serwera
> pocztowego z tych roznych neostrada/sdi/ppp bez uwierzytelnienia...

ja juz dawno postanowilem ze all tylko z AUTH - nawet lokalnie z sieci - i
widze ze zrobilem dobrze - bo juz kilka razy widzialem proby wyslania za
pomoca mojego smtp maili na jakies dziwne adresy od osob ktore nawet nie
maja jeszcze swojego konta

--
+ A.S.K. Drama Administrator
+ Łukasz Galonska - Awex