Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:53:01 MET

Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
kiedy to radi posłał(a) w świat wiadomość
<bv86pe$s6b$1_at_nettle.mcnet.pl>

> ale sie tego uczepiles.
te linki krążą po sieci niczym mini-FAQ dla wybierających stałe łącze do
domu. Sam też je dostałem, bo Compromis działa na mojej małej uliczce.

> rozrozniasz wyrazane zyczenia
                       ^^^^^^^^
Jakie znów życzenia?

> umieszczone
> w czasie przyszlym od sytuacji obecnej? bo narazie widze ze niezbyt.
> wlasnie w tym rzecz jak _ma_byc_. a jak jest, i jaka to bieda to akurat
> fakty oczywiste, i zadne odkrycie ameryki, i wlasnie stanowi to jeden
> ze wzmiankowanych problemow, to tym wlasnie byla mowa.
Neostrada ten problem rozwiązuje.
Innych masowych i powszechnych "rozwiązań" nie było, nie ma i nie zanosi
się by powstały.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,