Re: TP SA zmniejszy+AUI-a

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:53:01 MET

Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
kiedy to futszaK posłał(a) w świat wiadomość
<otfe109dir2oasl61rr2ui958t8n1872s6_at_4ax.com>

> po pierwsze p2p jest usługą którą z natury się tępi
Wake up!

http://fedora.redhat.com/download/
"Since the Red Hat FTP site can experience extremely high volume, you may
have better success using a mirror site. Alternatively, you can join the
torrent. You can get a DVD ISO from the torrent".

Jeszcze niedawno niektórzy zawzięcie tępili MP3 i DIVX.
Obudzili się pewnego ranka, a tu nie ma Teleranka i u drzwi stoi Załoga G -
uśmiechnięta, z gazetką hipermarketu zachęcając do kupna stacjonarnego
odtwarzacza DIVX albo MP3.

> a i tak większość ruchu p2p to jest z zagranicą
Polskich gier, czy tez filmów z dubbingiem twoim użytkownicy za granicą nie
znajdą. Ale to już OT i NTG.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,