Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: robert j. wozny (speedy_at_abuse-dot-ziew.org)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 23:21:43 MET

Quoting "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>:

> No wiesz ja bym nie był taki do końca pewny. Mówiąc to miałem na myśli
> zażądanie dużej kasy od poszczególnych firm wpiętych do WIX za to że
> wymieniają ruch. Zawsze TP S.A. może stwierdzić, że tak naprawdę to maja to
> gdzieś ( i tak nie zwracają na swoich klientów uwagi) i wychlastać wymianę
> ruchu.

wiesz? bredzisz. Twierdzisz, że TPSA może zarządać pieniędzy za coś,
co nawet nie przechodzi przez jej sieć, urządzenia, cokolwiek ?
wychlastać wymianę ruchu? przyjdzie do mnie do domu, i wyłączy mi
router?

ps. na news'y pisuje prywatnie.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,