Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 00:36:29 MET

Uzytkownik: robert j. wozny <speedy_at_abuse-dot-ziew.org> napisal:

> wiesz? bredzisz. Twierdzisz, że TPSA może zarządać pieniędzy za coś,
> co nawet nie przechodzi przez jej sieć, urządzenia, cokolwiek ?
> wychlastać wymianę ruchu? przyjdzie do mnie do domu, i wyłączy mi
> router?

Być może bredzę. Ale pisząc to co napisałem nie miałem na myśli twojego
prywatnego routera. Być może nie trafnym było tez pisać WIX. Generalnie
chodzi mi o to ze tak naprawdę do końca nie wiemy co tpsa może zrobić. A czy
nie uważasz że całe postępowanie TP. S.A. szkodzi ich klientom ? Jeżeli
działają na szkodę swoich klientów to czego nie można się po nich spodziewać
? Przecież nikt nie zabroni im ograniczyc a może nawet całkiem zlikwidować
łącza do innych operatorów.

Być może źle mówię ale uważam, że póki co robią co im się podoba i nie
zapowiada się na to żeby było inaczej.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania