Re: Polpak peering POL-34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:08:44 MET

Nastał nam piękny 27 styczeń 2004 roku,
kiedy to Krzysztof Halasa posłał(a) w świat wiadomość
<m37jzdqqao.fsf_at_defiant.pm.waw.pl>

> I wszyscy sie strasznie tego boja. Jesli TPSA nie chce miec dobrej
> lacznosci z innymi, to ja bym nie plakal.

Ty, to nie Allegro.
Ci IMHO nie mogą sobie pozwolić na stratę pół miliona użytkowników
Neostrady (tak, pół miliona - z jednego numeru telefonu z Neostradą
korzysta cała rodzina plus ewentualnie naj bliży sąsiad za ścianą)?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,