Re: TP SA zmniejszyła d

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:33:54 MET

On Tue, 27 Jan 2004 12:51:29 +0100, radi
<radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org> wrote:

>-problem nie dotyczy tylko PozManu, i tak tez sformulowalem wypowiedz;
>- czy to co napisales oznacza, ze kazdy operator aby zapewnic dostep do
>wlasnej sieci na wlasciwym poziomie, ma budowac wlasna siec dostepowa
>i przylaczac do niej wszystkich chetnych?

może również taką budowe zlecić, albo zapłacić temu operatorowi który
takową sieć zbudował za dostep do jej klientów

pisząc to mam w wyobraźni budynek Politechniki Poznańskiej z optycznym
widokiem na olbrzymiaste osiedle z dziesiątkami tysięcy mieszkań

>to raczej punkt widzenia kogos kto siedzi wylacznie z nosem w 'wymianie'
>;)
>a gdzie masz taki content jak banki, portale, hosting i kolokacje?
>tez na neostradach?

co są warte serwisy o których piszesz bez bazy klientów do których
zbudowanie sieci kosztuje jeszcze więcej ???

>zagranicy nie negowalem, wiec nie wiem skad tu jakakolwiek fantastyka.

pisałeś coś o intranecie

>nie o niej byla mowa, tylko o naszym nieszczesnym podworku /a raczej
>podworkach sasiadujacych, z ciasnym przejsciem miedzy nimi/.

spokojnie, allegro zdaje się zmienia providera wiec wprawdzie
przejście będzie takie samo, ale tłok na nim o połowe mniejszy,
przynajmiej na styku pozMan-tpnet

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!