Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 12:51:29 MET

futszaK wrote:

> a kto bronił PozMan-owi podłaczać klientów końcowych pare lat wstecz,
> kiedy to TPSA jedyne co miała do zaoferowania to dial-UP ???

-problem nie dotyczy tylko PozManu, i tak tez sformulowalem wypowiedz;
- czy to co napisales oznacza, ze kazdy operator aby zapewnic dostep do
wlasnej sieci na wlasciwym poziomie, ma budowac wlasna siec dostepowa
i przylaczac do niej wszystkich chetnych? bo chyba tylko tak to mozna
zrozumiec, i nie jest to w sposob oczywisty zadne rozwiazanie problemu.
chyba na czyms innym mial polegac Internet, no ale moze sie myle.

> lwia część zasobów to znajduje sie w sieci p2p a więc znowu
> nerrwostrada się kłania....

to raczej punkt widzenia kogos kto siedzi wylacznie z nosem w 'wymianie'
;)
a gdzie masz taki content jak banki, portale, hosting i kolokacje?
tez na neostradach?

> fantasta, wyjście z sieci TPSA za granice jest całkiem znośne, wczoraj
> online instalowałem freeBSD bezpośrednio z ftp2.freebsd.org

zagranicy nie negowalem, wiec nie wiem skad tu jakakolwiek fantastyka.
nie o niej byla mowa, tylko o naszym nieszczesnym podworku /a raczej
podworkach sasiadujacych, z ciasnym przejsciem miedzy nimi/.

--
Usenet, Luke!