Re: TP SA zmniejszyła d

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 12:33:05 MET

On Tue, 27 Jan 2004 10:57:25 +0100, radi
<radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org> wrote:

>wobec takich sytuacji jak powyzsza, i wobec faktu wywindowanych cen
>styku (bo przeciez o prawdziwym peeringu nie ma obecnie mowy), i przede
>wszystkim za tak wyrazana zalosna pazernosc wypada tylko zyczyc tego,
>aby jak najszybciej doszlo do sytuacji w ktorej konkurencja zacznie
>w bardzo znaczacym stopniu wyskubywac klientow, w tym szerokie
>rzesze indywidualnych.

a kto bronił PozMan-owi podłaczać klientów końcowych pare lat wstecz,
kiedy to TPSA jedyne co miała do zaoferowania to dial-UP ???

ja wiem że znacznie łatwiej jest podłaczyć Politechnike czy dużą firme
zamiast bawić się w budowanie sieci dostępowej z prawdziwego zdarzenia
opasającej cały niemal kraj, no ale jak się tak postępuje to wcale nie
jest dziwne że póxniej wychodzą takie kwiatki i płacić za dostęp
trzeba będzie płacić

>a potem sieci w ktorych znajduje sie lwia czesc istotnych polskich
>zasobow odetna badz zredukuja swoje styki i wypna sie na operatora,

lwia część zasobów to znajduje sie w sieci p2p a więc znowu
nerrwostrada się kłania....

>ktory zacznie sie kisic we wlasnym krajowym 'intranecie' a wszyscy
>klienci pojda tam gdzie jest szansa na normalny, prawdziwy Internet.
>i historia sie odwroci, bedzie placz i zgrzytanie zebow, i zalosne

fantasta, wyjście z sieci TPSA za granice jest całkiem znośne, wczoraj
online instalowałem freeBSD bezpośrednio z ftp2.freebsd.org

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!