Re: Potrzebny serwer q3

Autor: Rafał Doroszkiewicz (bezspamu_at_vast.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:36:55 MET

Użytkownik Blink napisał:
> heh :P ja poszukuje osoby kto ma dobre lacze i moze postawic serwerek na
> przyzwoitym pingu oczywiscie za oplata ten serwerek :P

Spokojnie, jeden raz wystarczy.
Twój problem z poszukiwaniem serwera do gry to nie jest problem całego
polskiego internetu, jak to wspomniał Jaroslaw Puchala, a tego właśnie
dotyczy ta grupa dyskusyjna.
Wysłałeś post na p.i.polip i tego już wystarczy. Osobiście rozumiem, że
nie potrafiłeś znaleźc innego miejsca, aby o tym napisać, chociaż nie
szczędziłeś klawiatury na pisanie postów na różnych grupach.
Więć raz jeszcze: jeden raz wystarczy, ci, którzy są zainteresowani -
dostrzegli Twój temat postu, ci, którzy nie są - nie chcą więcej być
męczeni tym wątkiem na ich ulubionej grupie dyskusyjnej. :->

P.S. może zwróć się najpierw do Twojego operatora? *eg*

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl