Re: prośba o zablokowanie tlenu

Autor: Rafał Doroszkiewicz (bezspamu_at_vast.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 00:40:23 MET

Użytkownik elfica12_at_poczta.onet.pl napisał:

> Moje pytanie związane jest z tym jak zablokować na komputerze program do
> komunikacji tlen lub też gadu-gadu aby mozna było korzystać na innym
> komputerze połaczonym a tym z którego chcę zablokować ten komputer od tego
> komunikatora. Komputery te połaczone sa sieciowo. Z góry dziekuję za pomoc.

W związku z tym, iż przedpiścy zamiast pomóc, jedynie rzucili mięsem (w
sumie zrozumiałe, skoro przybywa tutaj tyle niezdarnych ludzi..),
kieruję Cię do:

http://evil.pl/pip/

http://killfile.pl

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&group=pl.comp.networking

a na sam koniec, bardzo wspaniałomyślnie polecam:
http://rtfm.bsdzine.org , ponieważ mam poważne trudności ze zrozumieniem
Twojego postu.

--
Rafał Doroszkiewicz