Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 13:59:02 MET

> Czy uwazasz, ze z racji nizszych zarobkow w Polsce internet powinien byc
> tanszy? Bo mi sie wydaje, ze np. urzadzenia kosztuja u nas tyle co w
> Niemczech
> (czesto nawet wiecej). Podobnie ma sie sprawa z infrastruktura (np. sieci
> swiatlowodowe nie sa u nas rozbudowane az tak jak na zachodzie, a w
zwiazku
> z tym sa drozsze).
> A pomimo tego dla uzytkownika koncowego podales cene 30 euro czyli okolo
> 140 PLN za 768kb. Neostrada o minimalnie gorszych parametrach kosztuje
> jezeli sie nie myle chyba tez cos kolo.

Nie! Uważam, że *przepraszam za sformułowanie* biznes w tym kraju zdycha.
Produkcji już prawie nie ma. Markety i duzi (niemieccy) dystrybutorzy
dyktują cenę dóbr konsumpcyjnych. Jedną z naszych szans (jako państwa) są
nowe technologię.
Uważam, że to nasze (wrogie) państwo powinno wspomóc tą gałąź, a nie dusić w
zalążku.
Uważam, ale co z tego ? Mogę sobie palcem po piasku pisać, a 90% moich
znajomych co robi po studiach (albo jeszcze na studiach) - mysli o
wyjeździe - i wyjeżdża. Bo co tutaj można zrobić ?? :P