Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 14:05:17 MET

> To Ty chyba jednak masz słabe pojęcie o rynku w tym zakresie w Polsce.
Jeśli
> wymagasz jakości - musisz za nią zapłacić.
> A skoro 1kzł za 1Mb to dla Ciebie dużo, to jestem ciekaw jakiej ceny byś
> oczekiwał za łącze dla operatora z dobrymi tranzytami na świat/Polskę.
> 50zł za 1Mb?

Nie. To rynek jest chory. Co to jest 1MBit ? Co bys na tym chciał robić w
dzisiejszych czasach ? kilka kont mailowych i malutki hosting ? Jak byś na
to chciał zarobić ?? Co w momencie, gdyby komus strzelił do głowy
"idiotyczny" pomysł postawienia np. jakichś usług multimedialnych, typu
Video On Demand ??
Tak - "50 zł za 1Mb", a może za złotówke ?? :P