Re: Polpak peering POL-34

Autor: Goblin (goblin_at_pentex.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 01:32:16 MET

> była też dyskusja o cenie za 1Mbit w polpaku którą zaproponowali pozmanowi,
> cena ta jest 2 razy chora, po pierwsze wiadomo, a po drugie - przecież taki
> man nie kupuje (potencjalnie) od nich tranzytu a tylko peering ! Dlaczego
> peering ma być kosztować tyle samo (albo i więcej) niż pełne łącze !?

tak po prawdzie to i w dziedzinie internetu TP jest operatorem
dominujacym... nie wiem do konca jak wyglada w tej chwili sprawa ustay
"Prawo Telekomunikacyjne" bo chyba sie robi, ale moze sie myle... jesli
tak to moze powinno sie w niej znalezc cos na temat zasad peeringu z
operatorem dominujacym, jesli nie to moze jakas nowelizacja w tym
kierunku... tak czy siak ktos pewnie musial by takie zasady opracowac i
wcisnac komus kto moze cos w tym naszym sejmie zaproponowac, ja takich
kontaktow nie mam, ale ktos z was chyba powinien? :)

--
- Radoslaw 'Goblin' Pieczonka
-      goblin_at_pentex.pl