Re: Polpak peering POL-34

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Mon 26 Jan 2004 - 01:16:39 MET

> Ja bym to widzial inaczej: tranzyt - za pieniadze (domyslam sie, ze
> konkurencyjne), peering - na zasadach wzajemnosci (jakich, to juz
> inna sprawa). Nie ma wtedy tez sensu dzielic na edu i komercje, ani
> nie ma pola dla przekretow.

dokladnie,
była też dyskusja o cenie za 1Mbit w polpaku którą zaproponowali pozmanowi,
cena ta jest 2 razy chora, po pierwsze wiadomo, a po drugie - przecież taki
man nie kupuje (potencjalnie) od nich tranzytu a tylko peering ! Dlaczego
peering ma być kosztować tyle samo (albo i więcej) niż pełne łącze !?

Marcin