Re: Prawda o POL-34

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.SPedu)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 17:50:18 MET

--->[Quoting Marcin Kuczera <marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl>:]

> akurat podkreślanie tego za czyje pieniądze została ta
> sieć wybudowana baardzo mi się nie podoba. Wybacz ze wróce
> do dawnych czasów, ale cała masa kanalizacji została
> wybudowana społecznie i przekazana nieodpłatnie tpsa. Fakt
> ze tpsa dobudowała sporo i dołożyła sporo kabli, ale nie
> uważam ze posługiwanie się tym argumentem jest do końca
> słuszne.

to znaczy chcesz renacjonalizacji TP SA?

sprzedane to sprzedane - trzeba było na ręce politykom
patrzeć, a nie teraz wzdychać i wołać argumenty
millerowskie, typu że lekarze mają dopłacać do swojej pracy
w imię przysięgi hipokratesa.

Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/ | company: http://a-k-f.com
jabber:  ser_at_jabber.org          | mobile:  +48  502  660860