Re: [NO-SPAM] Pomoz innym i sobie !!!

Autor: admin_at_qpack.nu.pl
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:50:25 MET

Użytkownik "Jarek [sQrczak] Skorski" <ja_at_wm.-STOPSPAM-pl> napisał w
wiadomości news:bv0o7u$9e6$1_at_news.onet.pl...
> Użytkownik <admin_at_qpack.nu.pl> napisał w wiadomości

> a na co mi Twoj "respect" ?
> i co ma do tego wszystkiego wiedza ???
> jakies nowe zasady ?
> mam wiedze wiec wszystkie zasady mam w d..pie ?
> ciekawe ...

A to jakies specjalne zasady o ktorych nie wiem, ze wyrazam swoja opinie na
temat czegos, a ty krytykujesz to ze w domu uzywam outlooka bez encryptingu
?

No bardzo ciekawe...

> ale co robi w tym wszystkim wytykanie braku profesjonalizmu?

Chociazby to ze to nie grupa na takie tematy. Ponadto kazdy ma prawo do
swojego zdania.

> w sumie jest zima .. nie kazdy znosi ja bez uszczerbku

A to wspolczuje bardzo.

> EOT z mojej strony

Cieszy mnie to bardzo.

Pozdrawiam,