Re: Prawda o POL-34

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 16:49:45 MET

> nikt nie zamusza, chcą zarabiać na klientach komercyjnych to niech
> część tej kasy oddadzą dla TPSA za to że ci klienci mają dostep do
> klientów znajdujących się w sieci dostępowej wybudowanej ZA PIENIĄDZE
> TPSA

akurat podkreślanie tego za czyje pieniądze została ta sieć wybudowana
baardzo mi się nie podoba. Wybacz ze wróce do dawnych czasów, ale cała masa
kanalizacji została wybudowana społecznie i przekazana nieodpłatnie tpsa.
Fakt ze tpsa dobudowała sporo i dołożyła sporo kabli, ale nie uważam ze
posługiwanie się tym argumentem jest do końca słuszne.

Marcin