Re: Prawda o POL-34

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 15:31:54 MET

On Sun, 25 Jan 2004 14:41:43 +0100, fanthom_at_icpnet.pl wrote:

>trzy !

allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
telekomunikacji polskiej za łacze ???
jeśli tak to przepraszam :P

>ale takie POL34 ma klientow koncowych

może jakieś przykłady ???

bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

>alez oni (MANy) maja wlasna siec dostepowa i to duza...

wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
TPSA (SDI, neo+)

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!