Re: Polpak peering POL-34

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 22:35:08 MET

On Fri, 23 Jan 2004 20:07:07 +0000 (UTC), "kazdy.moze cos.napisac"
<kazdy.moze.cos.napisac_at_WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>Na krotka mete MANy/POL straca czesc klientow komercyjnych (tych, ktorym
 [...]
 To znaczy co się stanie takiego strasznego? Według mnie nic...

>(wreszcie jakies proste pytanie) Wiecej Internetu w kazdej postaci, wiecej

 To znaczy wiecej tego Internetu kiedy? Gdy będą darmowe bramki, czy
 gdy beda bramki w pelni komercyjne? Bo tego jakoś nie łapię... Czy
 może wtedy gdy tych bramek nie będzie?

 PS A tak generalnie: to czemu jest taka nierównowaga tego ruchu?
    Już ktoś to ustalił?

--
Wojtek ---(___C'>