Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)

Autor: Marcin Kowalczyk (kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 09:37:12 MET

Andrzej Nowak w <pan.2004.01.23.00.03.20.833302_at_devnull.art.pl> zeznal:
> Dla przykladu w sierpniu w Toruniu TPSA przez chyba 3 tygodnie twierdzila,
> ze problem lezy po stronie innego operatora i ze oni nic nie zmieniali. Az
> w koncu dla odmiany i stwierdzili, ze nie wywiazuje sie on ze zobowiazan
> finansowych i byli zmuszeni odciac dostep. Nie musze chyba pisac jakie
> wrazenie takie sformulowanie wywoluje u przecietnego klienta tego 'innego
> operatora' ktory z domu 'nic nie moze zrobic'.

w tepsie to maja niezly burdel - w listopadzie ni z gruszki ni z pietrzuszki
przestal dzialac mi polpak - zglaszam, pani przyjela zgloszenie. Po 25min oddzwania
ze jest nie zaplacone(!).
Ja na to ze mam wplate 3 dni przed terminem i ze jak wysle im fax do 14 to wlacza mi
tego samego dnia. A jesli nie bylo by mnie w domu to przez ich buredel mialbym polpaka
2 dni wylaczonego a znizek w abonamencie nie byloby bo klient nie placil i byl wyciety
(wg. ich gownianego systemu) - a to ze faktury przychodza po terminie platnosci to norma...

--
Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
- Jaki adres?