Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)

Autor: Adam Wos (usun.to.adam.wos_at_pro.wp.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:48:12 MET

Morel wrote:
> Polecam http://www.man.poznan.pl -> przeczytaj sobie alert.
> Moze jak zadzwoni na audiotele 90% userow neo...to moze....

Tak wlasnie
"W zwiazku z nieprawidlowym funkcjonowaniem"

Chcialem sie dowiedziec czy mozecie mi podrzucic pare technicznych tekstow
ktore moga uzasadnic.. zasadnosc ;) reklamacji.
Bo przeciez jak panu Andrzejowi z AudioTele powiem, ze nie podoba mi sie
1541 ms ping do www.agh.edu.pl, to pan mi odpowie ze mi gwarantuja 512
bps... Implikujac ze moze pinguje 100 bajtowym pakietem??

I zeby nie generowac ruchu, dziekuje tez za inne madrzejsze rady
> MPG.1a7a647bb6971a0798994e_at_news.tpi.pl
> "Mozesz np. reklamowac, ze serwisy erotyczne nie są wliczone w abonament."
Tak, moge. Ale wystarczy mi to co dostaje na zywo. Na szczescie MOJE zycie
erotyczne nie konczy sie na komputerze. EOT.